Dua Dua Sayang mak abah =D

0c

Wednesday, 15 January 2014

kerja gila. mungkin inikah yg dikatakan addict? workaholic. kelawar. malam berjaga siang berdengkur. harap2 muka tak cepat berkedut. kihkih. ni semua gara-gara fyp. tak reti nak buat sistem tu. banyak yang yat tolong je. hmmm.

mak bg semangat belajar sampai menara gading. so conclusion cakap kat mak tak boleh kawin awal. lepastu, lagi tinggi ilmu/lg tinggi kita belajar lg kita kena patuh pd agama. mak gelak ja. dan mak pesan jgn abaikan mak abah. macam orang2 lain buat, taktaula org lain tu sapa. mak kata lagi, sementara otak tu boleh pakai, belajarla. nanti dah tak boleh guna, dah kerja takdaknya nak belajar dah. katanya, nak tengok anak dia buktikan dekat orang-orang yang pandang rendah kat family kami selama ni. memang ada, cuma buat tak tau sudahlah. "eleh.poli je" "eh,kenapa poli? kenapa tak masuk U? sayangnyaaaa." katanya orang tu lah. tinggi betui harapan mak. senyum lebar :D puan bari bg semangat belajar, nk ikut dia ke? master, katanya kawin umur 28. dahhhh. haruuu.

cakap pasal masa depan memang tak habis. berpegang pd Allah je, kita ni merancang Allah jugak yang menentukan. masih bahagia setakat ni walau dugaan banyak melanda. Alhamdulillah kawan-kawan sudi mendengar. Sarankan solat hajat, itu dan ini dan semuanya suruh kita rujuk balik pada Allah. baiknyaaaa diorang! itu hikmahnya aku belajar di Politeknik Muadzam Shah tercinta ni ha ha haih.

ni pasai apa kalut cerita pasai diri sendiri? saja haih. nak kongsi rasa seronok dlm jiwa. Alhamdulillah Allah tarik hati untuk dekat dgn Dia, dgn orang2 yang berjuang pd jln Islam. Sangat indah. dah dah. sambung balik buat poster fyp. *geliat! sakit belakang!*

. © 2008 Blog Design by Randomness